Werkwijze
Stap 1 Contact, advies en offerte
Wij zijn geen webshop, maar een servicegericht kwaliteitsbedrijf. Iedere order begint altijd met persoonlijk contact per telefoon, email of een ontmoeting in onze showroom (Zeverijnstaart 14, Hilversum). Doordat wij 100% onafhankelijk zijn van merken, leveranciers en productietechnieken staan uw wensen en belangen voorop in de keuze van het product. Aan de hand van uw behoeften kunnen wij u op maat adviseren en een offerte geven.
Stap 2 Ontwerp en feedback
Naar aanleiding van ons contact kunnen wij het ontwerp voor u maken. Van een logo tot een volledig design, het is allemaal mogelijk. Indien u in het bezit bent van een logo of eigen ontwerp worden natuurlijk geen design-kosten in rekening gebracht.
Stap 3 Proefdruk / product-sample
U ontvangt altijd per email een proefdruk van de opdruk van ons, zodat u van te voren kunt zien wat de exacte positie is van de opdruk. Tevens bieden wij u de mogelijkheid een monster/sample aan te vragen van het product waar de bedrukking op moet komen (in de gewenste kleur). Wij nemen altijd contact met u op om de sample-aanvraag even kort door te spreken. Hierna ontvangt u van ons een bevestiging (die wel vooraf betaald dient te worden). Samples kunnen altijd retour worden gestuurd en gebruikt in de bestelling, waarna wij deze zullen crediteren op de totaalfactuur.
Stap 4 Creatie
De bedrukking wordt door ons verwerkt zoals is opgegeven in de offerte/orderbevestiging en/of de proefdruk. Meer weten over de bedrukkingmethoden? Kijk dan hier
Stap 5 Levering
Het textiel wordt zorgvuldig gevouwen en ingepakt in dozen. Wij bellen of mailen wanneer uw bestelling kan worden afgehaald. Uiteraard kunnen wij de kleding ook toesturen. Spoedbestellingen kunnen per koerier worden verzonden op basis van gereden kilometers.